Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

FRAKT OG RETUR

FRAKTMULIGHETER

Vi tilbyr flere fraktalternativer, slik at du kan velge det som passer deg best. 

Velg mellom følgende alternativer:

 

  • Hente på Posten: Varene sendes som klimanøytral servicepakke til nærmeste utleveringssted. Du blir varslet på sms og e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet. Frakten koster 79,- og legges til i kassen. Forsendelsen kan spores og er forsikret.
  • Hjem på Kvelden: Velger du dette alternativet, så leveres pakken hjem til deg på leveringsdagen mellom kl. 17-21 de fleste byer og større tettsteder. Du vil få sms-varsel når pakken er underveis og bli oppringt ca. 30-60 minutter før levering. Sendingstid for denne typen levering er 1-3 virkedager. Ikke alle adresser kan velge denne muligheten. Sjekk ut BRING for å finne ut om du kan benytte deg av tjenesten og hva det vil koste. Forsendelsen kan spores og er forsikret.
  • Postnord - Mypack: Pakken leveres i din postkasse eller på din dørmatte. Du mottar en sms når pakken er på vei. Tjenesten koster kr 49,- og legges til i kassen. Pakken kan spores på www.postnord.no
  •  Fraktfritt: Vi sender deg din ordre fraktfritt på ordresummer over 1.000,-. Den vil da bli sendt med fraktalternativet klimanøytral servicepakke.
     

MERKNADER

  • Enkelte varer MÅ sendes med Bring (Sporing) grunnet vekt eller størrelse. Dette er da opplyst i produktbeskrivelsen.
  • Ved gratis frakt-kampanjer ekspederer vi ikke ordrer under 200,-.

 

UAVHENTEDE PAKKER

Varer som bestilles på nett, men som ikke blir hentet ut, vil bli returnert til oss for kundens regning. Posten sender ut påminnelse dersom du glemmer eller ikke har hatt anledning til å hente din bestilte pakke.

Dersom pakken ikke blir hentet ut innen angitt dato vil den gå i retur til oss, og du vil bli belastet et gebyr på kr. 199,- for å dekke kostnadene vi har i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede produkter omfattes ikke av angreretten.

 

BYTTE /RETUR /REKLAMASJON 

 Vi er opptatt av god kvalitet og det er derfor viktig for oss at du er 100% fornøyd med varene du mottar fra Marius Kids. Nedenfor finner du oversikt over fremgangsmåte ved retur av varer.

 Fremgangsmåte retur:

  1. Dersom du ønsker å returnere en vare til oss sender du oss en mail på post@nordickids.no innen 14 dager fra varen(e) er mottatt med informasjon om at du ønsker å returnere vare(r) til oss. I mailen ber vi deg bruke ditt ordrenr som referanse. Vi sender deg så et angrerettskjema per mail.
  2. Varen(e) skal deretter returneres til oss per post innen 14 dager fra du har gitt oss beskjed om returen. I din returforsendelse ber vi deg legge ved et returskjema med følgende informasjon;

a) om du ønsker å returnere varen og bytte til en annen vare tilsvarende kjøpesummen.

b) om du ønsker å angre ditt kjøp og få penger refundert.

c) om du ønsker å reklamere på varen på grunn av mangler.

 

Når din retur er mottatt vil vi innen 7 dager respondere på dette i henhold til din returgrunn på følgende måte:

a) om varen er returnert og ønskes byttet sender vi deg ny vare.

b) om du angrer ditt kjøp vil vi innen 7 dager refunderere deg beløpet på ditt kort som du benyttet når du handler. Eller via Klarna om du benyttet dette alternativet. 

c) om du reklamerer på varen grunnet en feil vil vi enten sende deg ny vare eller refundere beløpet for varen i sin heltet iht pkt b). Du må selv opplyse om du ønsker ny vare eller beløpet refundert.

 

Vår returadresse

Nordic Kids AS
Att: retur

Rolfsbuktveien 17
1364 Østerås4 

e-post: post@mariuskids.no 

 

Kostnad ved retur:

Om varen returneres ved bruk av angrerett eller ønske om å bytte varen, må porto bekostes av kjøper. Marius Kids står ikke for kostnaden ved retur i disse tilfellene. Dersom varen returneres på grunn av mangler eller du har fått tilsendt feil vare ift hva som ble bestilt, bekoster vi selvfølgelig returporto. I reklamasjonstilfeller må du i returskjema selv oppgi kostnaden ved retur. Returkostnaden ved reklamasjon retfunderes innen 7 dager fra returen er mottatt til den betalingsmåten du benyttet når ordren ble foretatt.  

Personopplysninger

Nordic Kids AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til 
deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne 
register.