1199 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

FRAKT FRA 49,-
1-3 DAGERS LEVERING
VÅR HISTORIE
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

Telefon
Åpent mellom 8.30-15.30 Ring på 92805332
E-post (Svarer innen 24 timer)
Send oss en e-post

Ofte stilte spørsmål

 

FRAKT

Hva koster frakt? Vi har fri frakt på alle ordrer over 999,-. Fraktmetode som passer best for din ordre velges. For order under 999,- kan man velge mellom Pakke i postkassen kr 49, pakke til postkontor/utleveringssted kr 79, og hjemmelevering kr 99. For mer detaljer se her.
Hvor lang leveringstid er det? Normal leveringstid er 1-3 dager. Under spesielle salgsdager eller perioder kan forsendelsen ta lenger tid.
Sender dere til Svalbard?
Vi sender dessverre ikke til Svalbard.

RETUR OG/ELLER BYTTE

Hva koster retur?
Dersom du ønsker å bytte varen til en annen størrelse eller modell er returkostnaden gratis.
 
Dersom du angrer ditt kjøp og ønsker ordresum refundert koster returen deg kr 69. Summen trekkes fra beløpet som tilbakebetales på din konto.
 
 
Begge alternativene fordrer at du benytter deg av vår returordning – se her.
Hvordan returnerer jeg?
Bruk vår returordning. Fyll ut i henhold til anvisning som du finner her.
Du blir geleidet gjennom prosessen.
Jeg ønsker å bytte til en annen størrelse/vare, hvordan gjør jeg det?
Dersom du ønsker å bytte varen til en annen størrelse eller modell er returkostnaden gratis.
Benytt vårt returskjema som du finner her.
Noter i returen hva du ønsker å bytte til.
Jeg har ikke tilgang til printer, hvordan får jeg returetiketten da?
Det er ikke noe problem! Gjennom registrering av retur vil du få et alternativ som er å innlevere ordren og få innleveringsstedet til å printe returetikett for deg.
 
NB! Noter deg referansenummeret som dukker opp i prosessen og bruk denne som referanse på innleveringsstedet.

REKLAMASJON

Hvordan går jeg frem for å reklamere på en vare?
Dersom du har vært uheldig å fått en vare med en feil eller fått feil vare, kontakt oss på post@nordickids.no
 
Send gjerne med et bilde av reklamasjonen samt en beskrivelse. Vi vil kontakte deg så fort som mulig for videre prosess.